Julafton.

God morgon & God Jul !<3

Gick o la mejh klockan 2 inatt för ja skulle kolla på sebbes limmo , jävla fin vart den (y´ .. sen så vaknade jag vid halv tio? ohsen åt jag frukost sen hjälpa mama -.
oh nu sitter jag här...
Mormos ,morfar och min farbror kmr klockan två så då ska vi fika , sen se på kalle anka? äta sen ska jag leka tomte (h´
ähm.. mjoo, mer händer väl inte idag, serriöstja tror inte att de är jul idag ;s känns verkligen inte så !
Men jaja.. sitter här o ser på tv,lyssnar på musik och ähm äter mintgodis ;p haha har inga halstabletter så ja får äta de istället ;p hjälper faktiskt lite (y´ kanske ska be tomte göra lite halstabletter till mejh? visst fan... de är ju jag som är tomten.... hahaha damp ja har tråkigt .. men minns ni för ett tag sen?
då ja hade typ 200 olästa sms? ;)
vet ni hur mycke jag har nu? på typ efter en vecka?
hahahaha (hh´´ 1298, yes i´m cool (h) ska försöka få 10.000 (y´´
meeh har inget intressant att skriva.. men ni får ha det så bra idag, oh hoppas ni har vart snälla iår, för dt har jag vart =)

Pöws era små tomtenissar (L)

Kommentarer
Postat av: Sandra :)

Vadå en vecka?? ;O Haha typ 3 elr nåt eller två kanske men inte 1 ja har haft nästan en vekcka nu :p <3<3

2008-12-24 @ 12:14:43
URL: http://saassaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0