Juldagen

God morgon ! fick ni några fina julklappar igår? :)
Jag kan säga att já blev jätte hlad över mina fick bla..
* Laptop (a
*Kläder
*Smink
*plattång
*Pengar
* presentkort på kicks & BikBook
*Nån smycke grejs som man hänger på
* Halsband av sebbe ((:
*Kudde med en westie på
* kortlek med westisar på
* ridspö som jag ska piska Fisi på ;)
* Engelskbok - twilight


De var typ de alles elr vaddå typ.. de var ju jätte mycke :)) elr ah o tack så mycket för dom fina presenterna, mor,far,bror,farbror,mormor,morfar oh sebbe :))
Men iaf... sitter här o tittar på Tv oh är hes -. , vaknade inatt med världens ont i ryggen smärta -. fyfan! Oh sen vaknade jag med de + hes -. kul . Noooooot!
Men iaf idag kmr Farfar o hans kärring...... HAHA ja är snäll =)
bloggar mer sen

kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0