Måndag

Hejhej !
orkar verkligen inte blogga längre känns det som.... har juh typ inget spec oh skriva?
menmen... idag så ska jah,carro o fisi in till gbg :) sen så ska jag åka hem till fisi elr fisi åker hem till mejh , ohdå ska vi baka kladdkaka ! (h' igår vart jag så jevla sugen på det ! ;p
Menmen.... vad amer har ja o berätta?
joh... att jag oh fisi vill till Ullared ! oh det nuuuuuuuu! hahaha
men inatt pratade jag med henne i sidådär 3 h? <3
typ... vi två har nästan elr ah träffats varje dag på lovet ;p hahaha meh gillar fesen ändå (L)
oh vad ska jah göra nu ?
klockan är juh 10... men bussen går 12.24? så då behöver man juh inte sminka sig oh de ännu ;pp ohalla andra ligger o sover -. daaampizigt !
 jaja , men ni får har det så bra idag iaf, så bloggar jag senare vad jag har köpt ohså!
måste in till kicks oh köpa brunkräm (y' yesyes !
oh föressten , jag har rött nagelack nu ;)) hahaha Weeya weeya buuh buuh !
hahaha .... Meh... hmm, ja vill till ullared , har massa saker jag vill handla där ;p menmen...

Pöööws (L)





Ps; min mobilkamera fungerar heller inte (y' andra gången detta har hänt , ohdå måste man lämna in den, meh.... ni vet palla.... hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0